نوشته شده توسط : دکوری فروشی

سبد گل یکی از زیباترین دکوری ها

 

اگر بخواهیم در مورد انواع دکوری و حتی چگونگی ایجادِ بهترین نوع آن صحبت کنیم باید روزها بلکه ماه ها گفت و نوشت! تعداد گزینه ها و مواردی که می توان از هر کدام آنها یک دکوری زیبا در آورد بسیار زیاد هستند اما برخی چیزها جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند که یکی از آنها سبد گل است.

حتماً دیده اید سبدهایی از جنس چوب یا انواع حصیر و شاخه های نازک درختان را که به زیباترین شکل ممکن آنها را در هم تنیده و از هنر دستانِ خود، یک سبد زیبا و اما بسیار محکم ساخته اند. اما همین سبدهای زیبا گاهی با راهکاری جالب زیباتر هم می شوند، حتماً متوجه منظورمان شدید؛ بله، استفاده از گل های طبیعی و مصنوعی زیبا و خوشرنگ به تعداد زیاد بر روی همین سبدهای دوست داشتنی.

هم اکنون انواع سبدها را با گل هایی بسیار ظریف و لطیف به شکلی زیبا آرایش کرده و در فروشگاه ها به فروش می رسانند. واقعاً شیء و دکوری زیبایی ست این سبد گل رنگارنگ.

در بسیاری موارد این سبدها را با گل های طبیعی نیز تزئین می کنند، مثلاً یک گلدان بسیار کوچک را ابتدا در اندازه و ابعاد سبد انتخاب کرده، سپس گلی زیبا و معمولاً پرشاخ و برگ را در آن قرار می دهند تا حجیم تر و زیباتر شود، چون اگر بخواهید گلدان گلی فقط با یک یا دو شاخه گل و ساقه در آن قرار دهید، زیبا نخواهد شد، لازمۀ زیبا شدنِ سبد گل استفاده از گل ها با برگ هایی پرپشت و در هم تنیده است به شکلی که شاخ و برگ گل از دو طرفِ سبد گل بیرون بریزد.

همچنین در اغلب موارد تولیدکنندگان، این سبد گل ها را از گل های مصنوعی می سازند چون ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به گل های طبیعی دارند، خصوصاً اینکه با ساختِ دستگاه های بسیار جدید و مدرن در زمینۀ تولید انواع گل مصنوعی، گاهی اوقات حتی واقعاً نمی توان فرق گل مصنوعی با طبیعی را متوجه و آنها را تشخیص داد. به همین دلیل استفاده از گل های مصنوعی بسیار رواج یافته و مشتری پسند نیز هست.

سبد گل یک کادوی بسیار زیبا و واقعا مناسب برای هر شخصی می تواند باشد مخصوصاً برای افرادی که تازه ازدواج کرده اند و یا اخیراً خانه دار شده اند. این یک هدیۀ جذاب و خاص برای آنها خواهد شد و مطمئن باشید به خاطر عمر طولانی و زیباییِ خاص و وصف ناپذیرش، سال ها آن را حفظ کرده و به یاد شما خواهند بود.

خودتان هم می توانید برای تزئین منزلتان، میز عسلی و جلو مبلیِ خود را که اکنون بین دو مبل قرار داده اید با گذاشتنِ یک عدد از این سبدهای گل بر روی هر کدام و یا فقط یکی بر روی یک میز عسلی، به زیبایی هر چه تمامتر تزئین نمایید. برای اینکه بفهمید این دکوری زیبا که در منزل خود قرار داده اید چقدر در روحیۀ افراد خانواده و میهمان ها مؤثر است، کافی ست فقط به عکس العمل آنها در زمان ورود به منزل و نشستن بر روی مبل ها دقت کنید؛ برقِ چشمانشان را خواهید دید!

سبد گل همیشه یکی از ناب ترین و بهترین دکوری ها و همچنین هدایای به یاد ماندنی برای همه خواهد بود چه آنهایی که روحیۀ لطیف و ملایم تری دارند و چه آنهایی که در ظاهر خود را خشن نشان می دهند اما در باطن، آنها هم به چنین اشیاءِ زیبایی علاقۀ فراوان دارند.

 تا می توانید از آنها در جای جای منزلتان استفاده کنید، پشیمان نخواهید شد.

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

نویسنده: طیب عالی



:: برچسب‌ها: دکوری ,
:: بازدید از این مطلب : 6371
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد